Reisi broneerimine telefoni teel ja reisiplaanide viimase hetkel muutmine võib olla kulukas ja stressirohke. Stena MORE Gold- ja Platinum-taseme liikmed saavad meie klienditeenindusmeeskondadega ühendust võtta ilma selle eest tasu maksmata.
Kuigi Gold- ja Platinum-taseme liikmete teenustasudest loobutakse, vastutavad nad siiski piletihinna mis tahes erinevuste eest ning kõigi konkreetsete piletihinna tüübi muutmise tasude eest, mida võidakse kohaldada.
Platinum- ja Gold-taseme liikmed on vabastatud teenustasu maksmisest, kui nad broneerivad või muudavad broneeringuid telefoni teel või isiklikult meie sadamaterminalides. Liikmed peavad tasuma muudatusettepaneku tasu. Allpool näete lühikest selgitust nii tingimuste kui ka nende erandite kohta:
Teenustasu
See tasu lisandub iga reisi broneerimisel telefoni teel või isiklikult sadamas. Seda tasu ei võeta, kui teete broneeringu veebis.
Muutmistasu
See tasu lisatakse, kui muudate ülesõidu marsruuti, kuupäeva või väljumisaega. Tasumisele kuulub ka igasugune piletite hinnavahe.
Muudatuste tasust vabastatud muudatused
• Muudatused reisija andmetes
• Muudatused auto andmetes
• Kajutite, einete või Stena Plus Lounge’i lisamine broneeringule
Võite pöörduda meie More tugimeeskonna poole siin ja valida oma päringu tüübiks 'Stena MORE Member Queries' või helistada meile numbril +44 343 208 1800.