Milliseid makseviise ma saan kasutada?

Deebet- ja krediitkaardid


Meie veebipõhine broneerimissüsteem, kõnekeskused ja terminalid aktsepteerivad järgmisi deebet- ja krediitkaarte:

 

  • Visa
  • Mastercard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Extra punktid

Kui olete Extra liige ja olete kogunud punkte, mida kasutada maksmiseks, näete makseetapil punktide väärtust, kui olete sisse logitud. Seejärel saate selle summa maha arvata ja tasuda ülejäänud summa muu makseviisiga.

Lisateave meie püsikliendiklubi Extra kohta.

 

 

Sembo kinkekaardid

Sembo kinkekaarte saab kasutada maksmise etapil, kus saate sisestada oma kordumatu vautšerikoodi selleks ettenähtud lahtrisse. Broneeringu lõpuleviimiseks saate ülejäänud osa tasumiseks valida muu makseviisi.

 

 

Sularaha

Sularaha (ainult kohalikus valuutas) võtab vastu enamik meie reisikeskustest, kuid veebis on pileti broneerimine odavam kui telefoni teel või kohapeal.

 

 

Norra/Rootsi

Captum

Koostöös Captum Group AB-ga, mis on Stena AB ettevõte, pakume võimalust maksta arvega ja osamaksetega. Arvega või osamaksetega tasumiseks peate olema vähemalt 18-aastane, registreeritud Rootsi või Norra elanikuna ja ostuhetkel tehtava krediidikontrolliga heaks kiidetud.

 

Captumi teenuste kohta saate lisateavet alltoodud linkide kaudu.

 

Norra

Rootsi

 

 

Taani

MobilePay

Telefonimaksete tegemiseks sobib MobilePay.

 

 

Ühendkuningriik/Iirimaa

Tesco Clubcardi partneri koodid

Teatud marsruutidel võite kasutada maksmisel Tesco Clubcardi partneri koodi. 

 

 

Saksamaa

Lastschrift

Pakume otsekorraldusega maksete võimalust Riverty (endise nimega Arvato) kaudu.

 

 

Poola

 

Przelewy24

Pakume internetipanga makseid Przelewy24 kaudu.

 

 

Läti/Leedu/Eesti

 

Trustly

Pakume internetipanga makseid Trustly kaudu.

 

 

Läti/Leedu

Pangaülekanne

 

Meie läti- ja leedukeelsetel saitidel saate oma broneeringu eest maksta soovi korral pangaülekandega.

 

Tehke pangaülekande valik maksmise etapis ja arve saadetakse teile e-kirjaga ühe tööpäeva jooksul. Summa tuleb tasuda pangaülekandega täies ulatuses arvel märgitud kuupäevaks.

 

NB!

  1. Arve saadetakse teile e-posti teel ühe tööpäeva jooksul. Arveid ei väljastata, kui broneering on tehtud vähem kui 72 tundi enne reisi algust. Kui aga arve on siiski vajalik, võtke meiega ühendust e-posti aadressil info.lt@stenaline.com või helistage numbril +370 46 310 561.
  2. Pangaülekandega ei saa tasuda broneeringute eest, mille eest tasumisel on kasutatud Extra punkte.
  3. Pangaülekandega ei saa tasuda broneeringute eest, mille puhul on valitud osaline makse.
  4. Kui makset ei tehta arvel märgitud kuupäevaks, broneering tühistatakse.
  5. Kui soovite teha oma broneeringus muudatusi, võtke meiega ühendust e-posti aadressil info.lt@stenaline.com või helistage telefonil +370 46 310 561.

 

 

Holland

 

iDEAL

Pakume internetipanga makseid platvormi iDEAL kaudu.