1. Sissejuhatus
Oleme Stena Line Scandinavia AB, äriühingu registreerimisnumber 556231-7825 (edaspidi:"Stena Line"), ning teie isikuandmete vastutav töötleja. Kõik viited sõnadele "meie", "meid" või "meie oma" käesolevas privaatsuspoliitikas viitavad Stena Line'ile. Meie kontaktandmed leiate selle privaatsuspoliitika lõpust. Austame teie privaatsust ja oleme pühendunud teie isikuandmete kaitsmisele.
Meie püsikliendiklubisid Extra Blue, Extra Gold ja Business Traveller, nimetatakse allpool ühiselt "püsikliendiprogrammi(de)ks".
Järgmisi veebisaite nimetatakse meie "veebisaitideks":
stenaline.se, stenaline.dk, stenaline.no, stenaline.fi, stenaline.pl, stenaline.lv, stenaline.lt, stenaline.ee, stenaline.ru, stenaline.pl, stenaline.cz, stenaline.de, stenaline.nl, stenaline.fr, stenaline.co.uk, stenaline.ie, stenaline.it, stenaline.es, stenalinetravel.com, wyjazdygrupowe.pl, blog.stenaline.se, blog.stenaline.dk, blog.stenaline.no, blog.stenaline.pl, blog.stenaline.co.uk, blog.stenaline.ie, blog.stenaline.nl, blog.stenaline.de.
Meie veebisaitidele ja muudele suhtlusvahenditele (e-post, telefon, abiliin, sotsiaalmeedia, vestlusefunktsioon ja pabervormid), mida kasutate seoses püsikliendiprogrammi liikmesusega, on allpool viidatud kui meie "püsikliendiprogrammi teenustele".
2. Mis on selle privaatsuspoliitika kohaldamisala?
See privaatsuspoliitika kehtib teie isikuandmete töötlemisele, kui olete mõne meie püsikliendiklubi liige ja kasutate meie püsikliendiklubi teenuseid. See privaatsuspoliitika sisaldab teavet eesmärkide kohta, milleks me teie isikuandmeid töötleme, kellega me neid jagame ja millised on teie õigused seoses teie isikuandmetega.
Teavet selle kohta, kuidas me isikuandmeid teiste klientide ja veebisaidi külastajate jaoks töötleme, leiate Stena Line’i privaatsuspoliitikast klientide ja veebisaidi külastajate broneerimiseks.
Teavet küpsiste kasutamise kohta leiate meie küpsiste kasutamise reeglitest.
Teavet turvakaamerate kasutamise kohta meie laevadel, sadamates, terminalides ja büroodes ning nendega seotud isikuandmete töötlemise kohta leiate Stena Line'i Videovalve privaatsuspoliitikast.
3. Milliseid isikuandmete kategooriaid me töötleme?
Stena Line töötleb järgmisi isikuandmete kategooriaid:
a) nimi;
b) sünniaeg;
c) sugu;
d) kontaktandmed (aadress, telefoni- ja/või mobiiltelefoni number ja e-posti aadress);
e) püsikliendiklubi liikmesuse teave – liikmesuse liik (Extra Blue, Extra Gold või Business Traveller), liikmenumber, kui kaua olete liige olnud, kui kaua olete olnud praegusel liikmesuse tasemel ja milline on teie kui liikme punktisaldo
f) parool;
g) tehingute ajalugu (kuupäev, tehingu tüüp, tehingu üksikasjad, teenitud punktid);
h) broneeringute ajalugu;
(i) saidi andmed lähtuvalt teie IP-aadressist;
j) brauseriteave (brauseri versioon);
k) teie tööandja ja ametikoht (ärireisija puhul).
4. Kust me teie isikuandmeid saame?
Stena Line kogub isikuandmeid otse teilt, kui registreerute mõne meie püsikliendiprogrammi liikmeks, kasutate püsikliendiklubi teenuseid, broneerite reisi, teete tehingu, millega teenite püsikliendiklubis punkte, või kasutate maksena liikmepunkte.
Samuti kogub Stena Line isikuandmeid reisibüroodelt, kellele olete andnud korralduse oma isikuandmed meile edastada.
5. Mis saab siis, kui te ei anna meile oma isikuandmeid?
Püsikliendiklubi liikmesus eeldab, et kui soovite saada ja jääda meie püsikliendiklubi liikmeks, peate meile esitama isikuandmed, mida on kirjeldatud eespool lõigus 3. Seega, kui te meile isikuandmeid ei esita, ei saa me teile püsikliendiklubi liikmelisust pakkuda.
6. Millistel eesmärkidel ja millisel õiguslikul alusel me teie isikuandmeid töötleme?
Stena Line töötleb teie isikuandmeid allpool sätestatud eesmärkidel. Iga eesmärgi jaoks peab olema õiguslik alus. Sellised õiguslikud põhjused võivad olla näiteks (i) see, et töötlemine on vajalik teiega sõlmitud lepingu täitmiseks, või (ii) et Stena Line’il või kolmandal isikul on isikuandmete töötlemiseks õigustatud huvi, mida teie huvi ei välista isikuandmete töötlemise puudumise tõttu. Õiguslik alus, millele Stena Line tugineb, on esitatud iga allpool toodud eesmärgi all.
a) Stena MORE püsikliendiklubi liikmeks astumise pakkumine
Stena Line kasutab teie nime, kontaktandmeid, püsikliendiprogrammi liikmesuse teavet, tehingute ajalugu ja broneeringute ajalugu teie liikmesuse haldamiseks, teie teenitud ja kasutatud punkte ning teie liikmestaatuse taset ning selleks, et pakkuda teile kokkulepitud püsikliendiklubi teenuseid, mis on sätestatud Stena MORE püsikliendiklubi äritingimustes . Isikuandmete töötlemise aluseks on meie lepingulised kohustused teie ees.
b) Ärireisija liikmesuse pakkumine
Stena Line kasutab teie nime, kontaktandmeid, püsikliendiklubi liikmesuse teavet, tehingute ajalugu, broneeringute ajalugu, teie tööandja andmeid ja teie ametikohta, et hallata teie tööandja liikmesust, teenitud ja kasutatud punkte ning liikmesuse taset, selleks et pakkuda kokkulepitud püsikliendiklubi teenuseid, nagu on sätestatud ärireisija liikmelepingus. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
c) Püsikliendiklubi teenuste osutamine
Stena Line kasutab teie nime, kontaktandmeid, püsikliendiklubi liikmesuse andmeid, teie tööandja andmeid ja teie ametikohta andmeid teiega suhtlemiseks, kui kasutate meie püsikliendiprogrammi teenuseid. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
(d) Püsikliendiklubi teenuste täiustamine
Kasutame teie nime, kontaktandmeid, veebisaidi teavet, mis põhineb teie IP-aadressil, brauseri teabel, püsikliendiklubi liikmesuse teabel ja tehingute ajalool, et koguda statistikat selle kohta, kuidas te meie teenuseid kasutate, et parandada meie püsikliendiklubi teenuseid, parandades vigu, kiiresti ja lihtsalt tuvastada ja lahendada veebisaidi konversiooniprobleeme, muutes liidest, et saaksite kiiresti leida teavet, mida otsite, või tõsta esile asjakohaseid pakkumisi veebisaidil. Teeme seda, analüüsides meie teenuste kasutamist. Isikuandmed, mida kasutame oma püsikliendiklubi teenuste täiustamiseks, koondatakse võimalikult suures ulatuses. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
e) Püsikliendiklubi teenuste väärkasutuse vältimine
Teie nime, kontaktandmeid ja liikmelisuse numbreid (vastavalt vajadusele igal konkreetsel juhul) võidakse kasutada väärkasutuse ja pettuse vältimiseks. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
f) Pakkumiste, soodustuste ja täienduste pakkumine teie tehtud ostude alusel
Kasutame teie nime, kontaktandmeid ja püsikliendiklubi liikmesuse teavet, et teha püsikliendiklubi liikmena tehtud ostude alusel teile pakkumisi ja soodustusi ja pakkuda täiendusi. Isikuandmete sellise töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
g) Otseturundus
Kasutame teie nime, kontaktandmeid ja püsikliendiklubi liikmesuse andmeid ulatuses, milles olete meile selliseid isikuandmeid esitanud, kui (a) kasutate meie püsikliendiklubi teenuseid, (b) teile uudiskirjade, pakkumiste ja asjakohase teabe saatmiseks meie püsikliendiklubi teenuste kohta. Saadame neid teile posti teel, tekstsõnumitega, meiliga ja muudel elektroonilise side meetoditel. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
Teil on õigus igal ajal loobuda otseturundusest, nagu on kirjeldatud jaotises 6(f)–(g), kasutades igal ajal loobumislinke e-kirjades või meie veebisaidi jaotises Minu lehed. Kui te nii toimite, siis Stena Line selliseid otseturundusteateid teile enam ei saada.
(h) Kaebuste lahendamine ning kaitse õigusnõuete vastu ja/või õigusnõuete koostamine
Kasutame isikuandmeid iga konkreetse juhtumi puhul ainult asjakohases ulatuses, et lahendada kaebusi ning kaitsta end õigusnõuete vastu ja/või õigusnõudeid koostada. Isikuandmete töötlemise aluseks on meie õigustatud huvi.
7. Kellega me teie isikuandmeid jagame?
Ülaltoodud eesmärkide täitmiseks võib Stena Line jagada teie isikuandmeid järgmiste andmete saajatega:
( ) Stena AB (publ)
( ) Stena Rederi AB
(a) Stena Line Travel Group AB
(b) Stena Line Ltd.
(c) Stena Line BV
(d) Stena Line GmbH & Co.KG.
(e) Stena Line Danmark A/S
(f) Stena Line Polska Sp.z o.o
(g) UAB Stena Line
(h) SIA Stena Line
(i) reklaami- ja taasturunduseplatvormid nagu Google ja Facebook
(j) teenuseosutajad, keda me kaasame selliste teenuste osutamiseks nagu veebimajutus, postiteenus, analüütika, IT-teenused, sündmuste korraldamise teenused jne.
8. Kas edastame teie isikuandmeid väljapoole EL-i/EMP-d?
Stena Line võib edastada osa teie isikuandmetest allpool loetletud riikidesse, mis asuvad väljaspool ELi/EMP piirkonda. Kui Euroopa Komisjon ei ole otsustanud, et mõni allpool nimetatud riik tagab isikuandmete piisava kaitse, esitame kirjelduse kaitsemeetmete kohta, mida võtame, või õigusliku aluse, millele tugineme, et tagada teie isikuandmete edastamise vastavus ELi andmekaitseseadustele.
Riik: Ühendkuningriik
Kaitsemeede: otsus kaitse piisavuse kohta (28. juuni 2021)
Riik: USA
Kaitsemeetmed: Kaitsemeede: Euroopa Komisjoni standard isikuandmete edastamise lepingu tüüptingimuste kohta (2010/87/EL) ja (2021/915/EL)
Kui soovite saada kaitsemeetmete kohta täiendavat teavet, võtke ühendust meie andmekaitseametnikuga. Kontaktandmed leiate selle privaatsuspoliitika jaotisest 11.
9. Kui kaua me teie isikuandmeid säilitame?
Eesmärk | Isikuandmete liik | Säilitusperiood |
---|---|---|
Stena MORE ja/või Business Traveller liikmelisuse pakkumine | Nimi, sünniaeg, sugu, kontaktandmed, püsikliendiprogrammi liikmesuse andmed, parool, tehingute ja broneeringute ajalugu, tööandja ja ametikoht | Kuni olete püsikliendiprogrammi registreeritud liige |
Püsikliendiprogrammi teenuste täiustamine | Saidi andmed lähtuvalt teie IP-aadressist ja brauseriteave | 26 kuud pärast meie püsikliendiprogrammi teenuste kasutamist |
Kaebuste lahendamine ning kaitse õigusnõuete vastu ja/või õigusnõuete koostamine | Isikuandmed, mis on vajalikud püsikliendiprogrammi vastu esitatud kaebuste hindamiseks või õigusnõuete vastu kaitsmiseks ja/või õigusnõuete koostamiseks | Kuni teie isikuandmeid on õigusnõuete vastu kaitsmiseks ja/või õigusnõuete koostamiseks mõistlikult vaja (tavaliselt seni, kuni asjaomane hagi aegub) |
10. Millised on teie õigused?
Allpool on esitatud kokkuvõte teie õigustest, mis tulenevad ELi andmekaitsealastest õigusaktidest. Nende õiguste kasutamine on tasuta ja saate seda teha, saates e-kirja või kirja selle dokumendi lõpus loetletud aadressidele. Võite kasutada ka veebisaidil olevat kontaktivormi.
Püsikliendiklubi liikmena on teil alati võimalus kustutada või parandada teavet, mida teie kohta hoiame. Saate oma andmeid muuta, klõpsates linki "Minu profiil", kui olete veebisaidil püsikliendiklubisse sisse loginud. Kõik püsikliendiklubist saadud e-kirjad sisaldavad ka linki teie isiklikule profiilile, mida saate selle värskendamiseks kasutada. Kui teil on oma õiguste kohta küsimusi, võtke meiega ühendust (vt kontaktandmeid selle dokumendi lõpus).
Stena Line hindab alati, kas nende õiguste kasutamise taotlus on kehtiv. Kõik allpool toodud õigused ei ole absoluutsed. Võib esineda erandeid.
Lisaks allpool sätestatud õigustele on teil alati õigus esitada järelevalveasutusele kaebus seoses sellega, kuidas Stena Line teie isikuandmeid töötleb.
(a) Juurdepääsuõigus. Soovi korral on teil õigus saada koopia oma isikuandmetest, mida Stena Line töötleb, samuti õigus saada täiendavat teavet selle kohta, kuidas Stena Line teie isikuandmeid töötleb.
(b) õigus parandamisele. Teil on õigus lasta oma isikuandmeid parandada ja/või täiendada, kui need on ebatäpsed ja/või mittetäielikud.
(c) õigus andmete kustutamisele. Teil on õigus nõuda, et Stena Line kustutaks teie isikuandmed põhjendamatu viivituseta järgmistel juhtudel:
– isikuandmeid ei ole enam vaja sellel eesmärgil, millega seoses need algselt koguti või mille jaoks neid töödeldi;
– te võtate tagasi oma nõusoleku töötlemiseks, mille jaoks puudub muu õiguslik alus;
– te esitate asjakohase vastuväite oma isikuandmete töötlemise suhtes;
– isikuandmeid on töödeldud ebaseaduslikult;
– isikuandmed tuleb kustutada seadusest tuleneva nõude täitmiseks;
(d) Õigus piirata töötlemist. Teil on õigus nõuda oma isikuandmete töötlemise piiramist järgmistel juhtudel:
– isikuandmete õigsust kontrollitakse;
– töötlemine on ebaseaduslik või ei ole selle eesmärkide saavutamiseks enam vajalik, kuid te ei soovi isikuandmete kustutamist, vaid üksnes nende kasutamise piiramist;
– Stena Line ei vaja enam isikuandmeid töötlemise eesmärkidel, kuid need on teie jaoks vajalikud õigusnõuete koostamiseks või esitamiseks või kaitseks nende eest;
- olete esitanud vastulause isikuandmete töötlemise suhtes ja teie vastulause kontrollimine on pooleli.
(e) Andmete ülekandmise õigus. Teatud tingimustel on teil õigus saada teid puudutavad isikuandmed, mille olete Stena Line'ile esitanud, et edastada need teisele teenusepakkujale, eeldusel et isikuandmete töötlemine põhineb teie nõusolekul või lepingu täitmisel.
(f) Üldine õigus esitada vastuväiteid. Teil on üldine õigus esitada igal ajal vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele Stena Line’i õigustatud huvide alusel. Seejärel peame näitama, et meil on töötlemiseks kaalukas õiguslik alus või et vajame isikuandmeid õigusnõuete koostamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks.
(g) Õigus esitada vastuväiteid otseturundusele. Teil on õigus igal ajal esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele otseturunduse eesmärgil. Stena Line ei tohi teie isikuandmeid sel eesmärgil enam töödelda.
11. Kuidas meiega ühendust võtta?
Meiega saate ühendust järgmisi sidekanaleid kasutades:
Peakorter:
Aadress: Stena Line Scandinavia AB, 405 19 Göteborg, Rootsi
Telefon: +46 770 - 57 57 00
Juhime tähelepanu, et oleme ametisse nimetanud ka andmekaitseametniku, kelle poole võite pöörduda, kui teil on küsimusi oma isikuandmete töötlemise kohta. Võtke ühendust meie andmekaitseametnikuga aadressil dpo@stenaline.com.