Minu lehed
Minu lehed
Logi välja
Menüü
Klienditeenindus
Halla broneeringut
Minu lehed
Minu lehed
Logi välja
Liinid
Pardal
Sihtkohad
Stena MORE
Kieli – Göteborgi
Rostocki – Trelleborgi
Hoek van Hollandisse – Harwichi
Ventspilsi – Nynäshamni
Liepājasse – Travemündesse
Kõik liinid
Stena Baltica
Stena Scandica
Stena Flavia
Stena Horizon
Kõik parvlaevad
Rootsi
Ühendkuningriiki
Kõik sihtkohad
Avaleht
Klienditeenindus
Lojaalsus
Kuidas Platinum liikmed saavad kajutist hilise väljaregistreerimise?
Kuidas Platinum liikmed saavad kajutist hilise väljaregistreerimise?
Selle hüve kasutamiseks peate:
logima sisse oma kontole;
olema broneeringus kirjas peamise reisijana;
ostes kas Economy, Flexi või Premium pileti
hilinenud väljaregistreerimise võimaluse lisamine samal ajal broneeringu tegemisega.
Seotud küsimused
Kuidas reserveerida tasuta istekohad Stena Plus Lounge’is?
Kuidas saavad Platinum liikmed kasutada valitud liinidel eelisjärjekorras pardaleminekut?
Kuidas Platinum-taseme liikmed taotlevad kajuti uuendamist?
Kuidas saavad Gold- ja Platinum-taseme liikmed pardal Wi-Fi?
Kuidas Gold- ja Platinum-taseme liikmed saavad null teenustasu?
Kuidas Stena MORE liikmed saavad pardal pakutavaid pakkumisi?
Kuidas Stena MORE liikmed partneripakkumisi saavad?
Kuidas Stena MORE liikmed saavad kampaaniatele varajase ligipääsu?
Kas on piiratud, millistelt piletitelt saab punkte teenida?
Kas ma saan oma Stena MORE-punkte pikendada, kui need on aegunud?
Kuidas saan kontrollida, et pardal tehtud ostude eest teenitud punktid on minu kontole kantud?
Mida peaksin tegema, kui mulle tundub, et kontolt on punkte puudu?