Kuidas ma saan teenida Extra lojaalsuspunkte?

Veenduge enne veebis broneerimist, et olete oma kontole sisse logitud, või esitage kõnekeskuse kaudu või isiklikult sadamas broneerides oma Extra liikmenumber.

Punkte võite teenida reisipiletitelt ja ostudelt pardarestoranides, baarides, kohvisalongides ja Stena Shoppingu poes. Kontole punktide kogumiseks peate ise reisil olema.

 

Mõned erandid, mille puhul ei saa punkte teenida:

- kui broneering on tehtud Ühendkuningriigis või Iirimaal Tesco Clubcardi e-vautšeriga

- grupibroneeringud 10 või enamale inimesele, kauba- või kombineeritud tariifid

- allahindlusega reisid Taani ja Taanist

- eined, mis ei ole ette tellitud meie liinidel Lätti ja Lätist

- mis tahes broneering, mille eest on tasutud Extra punktidega (makseid saab Extra punktidega teha kas osaliselt või täies ulatuses)

- kehtida võivad muud erandid

- Extra lojaalsuspunkte saab teenida ja lunastada ainult siis, kui broneering tehakse otse Stena Line’iga, mitte kolmandast osapoolest reisikorraldaja kaudu